Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

15 januari 2017

Verjaardagskalender

Daar waar het een paar jaar geleden begon met enkele boeken, zijn er inmiddels ontzettend veel verschillende kleurboeken voor volwassenen te verkrijgen. Maar ik ben nog steeds met mijn eerste exemplaar bezig en die is nog lang niet vol.

Ik kleur niet vaak, maar vind het wel een rustgevende en leuke bezigheid. Alleen vind ik het zo jammer dat ik er vervolgens niks mee doe. Dus dit jaar heb ik een nieuwe verjaardagskalender geknutseld met op elke maand een eigen kleurplaat. Op dit moment heb ik de helft van het jaar gevuld. Ik ben dus nog niet klaar, maar in de loop van het jaar zullen de overige maanden wel gevuld worden.

Dit zijn de maanden/kleurplaten die ik al klaar heb:








0 comments:

Een reactie posten