Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

4 december 2012

Crea-wensenlijstje

Ik schreef al eerder over het online magazine Kiind, waarop onder andere veel handleidingen te vinden zijn om zelf dingen te maken. Langzamerhand begin ik toch wel een wensenlijstje te krijgen! Zo wil ik stof zoeken om zelf een slaapzakje te maken en ook deze speelgoedzak lijkt me heel erg leuk. Daarnaast vind ik het idee voor een mud pie kitchen echt fantastisch en als ik ooit nog eens ga breien is dit patroon voor een draagponcho misschien wel een mooi project wanneer er een tweede kindje op komst is. Maar ook de letterstenen en het verschrikkelijke monster die hier staan beschreven vind ik leuk, en en en...

Maar eerst maar eens mijn nu lopende crea-projectjes afmaken. Zo "moet" ik onder andere nog een aantal kerstkaarten maken, want ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar alleen kaarten te versturen die ik al in huis heb of die ik zelf heb gemaakt van materiaal dat ik al in huis heb. Daarnaast heb ik een kersthanger van vilt af te maken (die moet natuurlijk wel voor kerst hangen) en ligt er nog een half genaaid popje te wachten op de finishing touch!

0 comments:

Een reactie posten