Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

7 november 2012

Verven met kastanjes

Laatst kwam ik op een blog terecht waar ik op het idee kwam om te gaan verven met kastanjes. Ik ben altijd wel in voor leuke, nieuwe creatieve uitspattingen, en als ik mijn voornemen om dit jaar alle kerstkaarten zelf te maken wil halen, moet ik toch af en toe al vast wat knutselen. Zo gezegd, zo gedaan.

Kaartjes (vastgeplakt) met verf in een doos. Nu alleen nog de kastanjes erbij en rollen maar!

De kliederboel 5 minuten later
Zoonlief vond het ook wel erg interessant en hielp goed mee om de kastanjes te laten rollen. Tip: zoek mooie ronde kastanjes die goed rollen ;) Knikkers zouden eigenlijk makkelijker werken, maar met kastanjes is het natuurlijk leuker! En terwijl de kleine zelf ook nog even met z'n handen in de verf zit, pimp ik de kaartjes met het volgende resultaat:

Wie wil er nou niet zo'n leuk kerstkaartje ontvangen?

0 comments:

Een reactie posten