Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

22 februari 2013

Haakplannen

Afgelopen week ben ik begonnen aan een nieuw haakproject. Wat het wordt houd ik nog eventjes geheim, maar het patroon heb ik van Ravelry. Daar ben ik sinds kort lid van geworden, en het is een walhalla voor haaksters en breisters. Daarnaast ben ik steeds meer blogs aan het volgen van mensen die net als ik hun creativiteit op internet tentoon spreiden. Dit is ontzettend leuk om te doen, want ik zie zoveel leuke dingen die ik ook wil maken! Alleen.... waar haal ik de tijd vandaan?
Als ik zie met welke snelheid sommige mensen de prachtigste dingen maken dan word ik jaloers! 

Stiekem hoop ik natuurlijk ook dat mensen mijn blog leuk vinden en mij gaan volgen ;) 
Als je dit leest, laat je dan een berichtje achter? 

Morgen eerst maar eens de verjaardag van m'n zoontje vieren en dan zondag weer verder haken!  En als onderstaand project af is, dan begin ik aan deze schattige olifant



0 comments:

Een reactie posten