Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

10 juni 2013

18

Het "project" (zie hier of hier) heeft even stilgelegen vanwege vanalles en nog wat, maar vandaag toch weer even lekker granny's zitten haken. Inmiddels staat de teller op 18 kleurrijke granny's. Ik kies redelijk willekeurig kleurtjes uit, maar langzamerhand begint het wel erg bont te worden en ik denk niet dat het nog een tas gaat worden. Ik hou wel van kleur, maar om nou met een regenboogtas rond te lopen.... ik weet het niet. Misschien toch maar een kussen van maken ofzo. Suggesties zijn van harte welkom ;)

't Is trouwens jammer dat de kleuren op de foto niet zo heel goed uitkomen. Er zit ook paars bij, maar op de foto lijkt dat blauw (helemaal rechts in het midden is geel met paars). En de aquakleur lijkt op de foto meer op gewoon blauw... (linksboven is blauw-groen, daarnaast aqua-bruin) Dus in het echt is het nog kleurrijker dan op de foto!


0 comments:

Een reactie posten