Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

20 november 2013

Sinterklaasje

Vorige week ben ik samen met een vriendin bij een naaiworkshop begonnen met het maken van Sinterklaas-verkleedkleren voor m'n zoontje (en zij met een Pietenpak voor haar zoontje). Vandaag heb ik het thuis afgemaakt. Het patroon komt uit de Knippie, en eigenlijk hoort er ook een witte jurk bij compleet met kanten rand, maar die heb ik (nog) niet gemaakt.
De hele boel is nu nog ietwat aan de grote kant, want het is maat 104 en mijn zoontje zit eigenlijk ik 92-98, maar als ik het resultaat zo zie, dan kunnen we er nog jaren plezier van hebben. Op dit moment is hij nog niet zo heel erg gek op verkleden. Hij vindt het eventjes mooi, en dan moet alles gauw weer uit.

Voor deze fotoshoot mocht mijn Sinterklaasje op tafel klimmen!




Ik ben benieuwd of hij het komende zaterdag bij de intocht aan wil hebben.... hahaha

0 comments:

Een reactie posten