Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

3 november 2013

Van alles tegelijk en UFO's

Ik ben met van alles tegelijk bezig. Vandaag ben ik begonnen met een poging wantjes te maken bij de sjaal die ik laatst gehaakt had. Ik wil ze ook haken, maar er dan een fleece-voering in maken om ze warmer en winddichter te maken. Maar ik heb geen flauw idee of het gaat lukken.

Daarnaast heb ik vorige week de stapel granny squares die ik een tijd geleden had gehaakt er weer eens bijgepakt. Deze UFO (unfinished object haha, wat een heerlijke term vind ik dat) moet echt een keer af! Maar ik was er nog steeds niet over uit wat het moest gaan worden. Om eenheid in de kleurenzee te creëren ben ik ze eerst gaan omranden met wit en daarna heb ik ze met wit aan elkaar gehaakt. Ik denk dat het een klein dekentje gaat worden, voor in de kinderwagen of voor in een poppenbedje. Om zover te komen moet ik er nog wel een rand omheen haken, want het is nu nog te klein. De rand wil ik dan ook met wit gaan doen. Ik denk (hoop) dat het wel mooi gaat worden! Om alvast een klein tipje van de sluier op te lichten is hier een foto:


Daarnaast 'moet' ik nog een telefoonhoesje haken voor m'n nieuwe telefoon die ik deze week ga krijgen en is het SAL-deel van november binnen, dus ik kan ook weer verder borduren. Genoeg te doen op crea-gebied!

0 comments:

Een reactie posten