Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

11 december 2013

Wantjes

Ze zijn al weer eventjes af, maar hier zijn dan de foto's van de bijpassende wantjes die ik gehaakt heb voor m'n zoontje. Of er nog een muts bijkomt, weet ik niet, want de winterjas heeft ook al een hele warme capuchon.
De wantjes heb ik gemaakt met behulp van dit filmpje. Wat is Youtube toch handig! Ik vind ze wel een beetje ruim geworden, ze hadden smaller gemogen. Toch, voor een eerste keer zoiets maken vind ik het niet slecht en meneertje is er reuzeblij mee!
Eigenlijk had ik de wantjes nog willen voeren op een of andere manier, maar dat heb ik maar even gelaten voor wat het is. Dus voor de echte sneeuwpret of strenge vrieskou zijn deze niet geschikt. Maar voor nu is het prima :)



0 comments:

Een reactie posten