Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

23 februari 2014

Nog een rammelaar

Ruim twee weken geleden ben ik trotse tante geworden van een prachtig jongetje. Het was heel bijzonder om samen met m'n zus zwanger te zijn. En nu duurt niet lang meer of ik word ook zelf weer mama. Laatst heb ik een kubus-rammelaar gemaakt voor onze eigen kleine nieuwe spruit. En omdat het zo leuk was om te doen, heb ik er nu ook eentje voor m'n kersverse neefje gehaakt, met z'n naam er op.

Weer netjes de boel opgespannen, dit keer op een stuk piepschuim, zodat de vierkantjes mooi recht werden en even groot:


Daarna de boel aan elkaar naaien:


Belletje verstoppen, vullen en voilà:


2 comments:

Huis en Haak zei

Ze blijven leuk he die rammelblokken. Leuk gedaan met de naam van je neefje erop! Gebruik jij ook net als ik een kubus van schuimrubber om op te vullen?
Groetjes,Jacqueline

Corine zei

Ja, inderdaad. Ik heb op de markt een stuk schuimrubber gekocht van 10 cm dik, en daar snij ik dan een stuk vanaf. Ik kan er nog een heel stel maken! :)

Een reactie posten