Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

2 februari 2014

Rammelaar

Ja, hij is af! Tadaaaaaa:


Gemaakt van zes granny's, vulling van schuimrubber en er zit een schudei met rijst in verstopt (zo'n plastic balletje uit een chocolade-ei). Dus hij rammelt zachtjes. Gehaakt met Catania katoen en +/-10x10x10 cm groot. Het patroontje van de granny komt uit het boek "100 granny's squares". De bobbels zijn erin gehaakt, erg leuk om te doen! En ik ben zelfs tevreden over het in elkaar zetten van het hele geval ;)
Het hele idee komt van het "Blij dat ik brei-blog" van Jeanet, waarvoor dank! 

Nog een paar fotootjes: 
De granny's bij elkaar. Gespannen en wel (ik dacht, ik doe het nu eens netjes zoals het hoort)

Begint al op een kubus te lijken. Met kartonnen prototype om alle granny's op de juiste manier aan elkaar te haken. 
Ben er blij mee! Nu maar hopen dat ons kindje er straks fijn mee kan spelen :)
Zo, en dan nu weer verder (overnieuw...) met de deken!

0 comments:

Een reactie posten