Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

2 juli 2014

Patchwork ritstasje

Kijk toch eens:


Een hele tijd geleden heb ik van een vriendin uit Hong Kong een stapel kleine lapjes gekregen. Ik schreef er al eens eerder over op m'n blog. Ik heb het lang laten liggen, maar nu heb ik er wat moois van gemaakt. Ik heb altijd al iets willen patchworken en quilten en dat heb ik nu eindelijk eens gedaan. En van de lap die toen ontstond heb ik een etui / ritstasje gemaakt.
Ik ben er beretrots op, want het is echt goed gelukt! Toen het af was, was het net alsof ik zomaar een cadeautje had gekregen :)

Ik heb het binnenzakje gemaakt met behulp van deze tutorial. Het ritstasje zelf maakte ik met behulp van deze tutorial. Wat fijn dat mensen de tijd nemen om zulke gedetailleerde tutorials te maken!! Zonder was het me niet zo mooi gelukt!

Hier even wat foto's van de "making of":









0 comments:

Een reactie posten