Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

16 januari 2013

Creatief met sneeuw

Hoe lekker is het om bij dit weer binnen in het hoekje van de bank met een haakwerkje weg te kruipen onder een fleecedeken? Met een kopje thee erbij natuurlijk. Niet lekker genoeg! Als er sneeuw ligt, wil ik naar buiten! En helemaal nu, met een klein peutertje in huis dat nog niet eerder in de sneeuw heeft kunnen spelen en rondlopen. Trouwens, als dat kleine peutertje wakker is, kom ik toch bijna niet aan haken toe. Dus hup, naar buiten!

Het kind in ons (mijn man doet vrolijk mee) komt helemaal naar boven op deze mooie, witte dagen. Vanmiddag bouwden we deze sneeuwpop. Een klein beetje een haastklusje, omdat het al bijna donker werd, maar toch mooi gelukt! 


Ik moest terugdenken aan jaren geleden (2005), toen er nog veel meer sneeuw lag. Toen hebben we pas echt een mooi kunstwerk gemaakt. We waren er tot 's avonds laat mee bezig.


Dus mijn advies: ga naar buiten en laat je creativiteit en het kind in je los. Het zijn (meestal) maar een paar dagen per jaar dat dit kan, dus geniet ervan!
Maar dan wel overdag natuurlijk. Nu is het avond, zoonlief ligt op bed en buiten is het donker. Tijd voor een kopje thee en een haakwerkje ;)

0 comments:

Een reactie posten