Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

13 februari 2013

Happy Valentine!

M'n poppetje is klaar! Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik het voor Valentijnsdag af zou krijgen, maar het ging een stuk sneller dan verwacht. Het kan raar lopen, zo ligt het maanden half afgemaakt in de kast, en zo is het klaar. Het is echt een schattig kunstwerkje geworden, vind ik zelf. Nu nog een mooi plekje vinden vanwaar ze de wereld in kan kijken.
Het pakketje heb ik gekocht bij  Atelier Schatten van de Natuur, waar ze nog een heleboel andere mooie poppetjes hebben om te maken! Het maken van (het lijfje van) het poppetje vind ik altijd best een gepruts, maar het aankleden en werken met vilt vind ik ontzettend leuk om te doen!



Priegelschoentjes!
Hartenhoedje
Hartenballonnen

0 comments:

Een reactie posten