Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

10 februari 2013

Kinderknutsels

Ik zou de naam van dit weblog geen eer aan doen als ik niet af en toe wat kinderknutselwerkjes zou laten zien ;) Ik ben tenslotte een tante. En trouwens ook een moeder. En op mijn werk knutsel ik ook vaak met kinderen.

Vandaag heb ik met zoonlief een vrachtwagen gemaakt.
Eerst heb ik twee dozen op elkaar gelijmd. Deze heeft hij met lekker veel verf geverfd. Om te zorgen dat de verf goed blijft zitten (en het niet gaat bladderen) heb ik de dozen eerst lichtjes opgeschuurd met een stukje schuurpapier.


En nadat deze dikke laag verf droog was, hebben we er samen wielen, lampen, nummerborden en een raam met chauffeur opgeplakt.

De voorkant *toet toet*
De achterkant *vroemmm*
 Eventueel zouden we nog een laadbak kunnen maken door nog een derde doosje achterop te maken, maar hier zijn we niet aan toe gekomen.

Afgelopen week kwam m'n zoontje met een mooi knutselwerkje thuis, deze had hij gemaakt op het kinderdagverblijf:


0 comments:

Een reactie posten