Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

8 september 2013

Kussen

In de zomervakantie ben ik begonnen met het haken van een cirkel, zomaar in het wilde weg. Ik had toen alleen roze, blauw en wit Catania haakkatoen bij me, omdat ik eigenlijk een blauw en een roze Nijntje wilde maken, maar het is alleen bij het roze Nijntje gebleven.
Nu ik weer zwanger ben heb ik dit mijn "wordt het een jongetje of een meisje-kussen" genoemd. Maar ik had alleen nog maar wat blauwe stof voor de kussenhoes, dus wat kleur betreft ligt het accent toch op blauw ;) haha

Voor het in elkaar naaien van de kussenhoes heb ik deze tutorial gebruikt. Ik heb geen idee of dit een handige manier is om een rits in te zetten, maar het is op deze manier wel gelukt. Alleen bleef bij mij het plakband niet goed plakken en is de rits toch wat scheef komen te zitten. 
Daarnaast laat mijn naaimachine me toch af en toe even in de steek, of ik doe natuurlijk gewoon wat fout. Anyway, die rits zit er niet netjes in. Maar hij zit er in. Ik ben alleen een beetje perfectionistisch :/

Kussentje van 2,80 van Leen Bakker er in en klaar is kees! 

Nu de foto's: 





0 comments:

Een reactie posten