Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

2 september 2013

SAL Positive Thinking

Ik kom om in de ideeën, want ik zie zo vaak leuke dingen die ik ook zou willen maken. Zeker als je een aantal blogs volgt (en volgens mij volg ik er nog niet eens zo heel veel), dan vliegen de creatieve ideeën je om de oren. Zo volg ik onder andere de SAL (stitch along) bij de Borduurvrouw. Ik vind het een geweldig idee om zo'n letterbak vol te borduren, maar ik heb nog geen tijd gevonden om zelf zoiets te gaan maken. Het feit dat je zelf je patroontjes bij elkaar moet scharrelen houdt me nog tegen. Maar via haar blog kwam ik vandaag op de Franse site Les Marottes de Nathalie waar een SAL is begonnen. In vijf delen krijg je een borduurpatroon aangeboden. Kijk, dat is overzichtelijk en het ziet er niet uit als mega-veel werk. En ik vind het patroon zo leuk en de tekst spreekt me ook erg aan. Ik hou wel van positief denken :) Dus ja, ook al heb ik nog 10 dingen liggen die ik af moet maken of nog wil maken, dit borduurwerk ga ik echt maken, de Engelstalige versie in mijn geval. Eerst maar eens even het materiaal aanschaffen en een keuze maken op welke maat Aida borduurstof ik ga borduren....

Zo zal het er uit gaan zien (de linker dus):


0 comments:

Een reactie posten