Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

6 oktober 2013

Gefeliciteerd mama!

Gelukkig zijn ze op het kinderdagverblijf ook lekker creatief. Dit jaar kreeg ik van zoonlief geen tekening of schilderwerk, maar een vaasje met bloemen!



En voor alle visite had ik twee mega-aardbeienrollen gemaakt, heerlijk fris-zoet van smaak met een vleugje honing, en zonder suiker! :) Ook best een creatief kunstwerkje, al zeg ik het zelf:


Een heerlijke dag gehad, met veel lieve mensen om me heen. Ik voelde me helemaal jarig! En dat, terwijl ik eigenlijk morgen pas jarig ben ;) Maar dan is (bijna) iedereen weer aan het werk, dus dat wordt ook voor mij een heel gewone dag waarop gewassen en gestreken moet worden en er weer boodschappen moeten worden gedaan.

Oh, en nog een leuk "verjaardagskadootje": Een derde (!) volger op mijn blog! Ok, ik geef toe, 't schiet niet echt op, maar ik vind het wel superleuk dat knutsel-mam Jacqueline me nu volgt :D

0 comments:

Een reactie posten