Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

2 oktober 2013

Kledinghanger omhaken

Tada, m'n laatste haakprojectje:


Toen ik mijn moeder vertelde dat ik een kledinghangertje aan het omhaken was, moest ze wel even grinniken, want "dat deed men vroeger ook". Maar ja, alles van vroeger is weer hip en leuk, toch? ;)

Eigenlijk werd ik op het blog van knutsel-mam op het idee gebracht om dit als kraamcadeautje te gaan maken. Hoewel ik inmiddels al aardig wat haakervaring heb opgedaan, had ik niet echt een idee hoe ik het moest aanpakken. Deze handige tutorial bood hulp, en 't is echt zo simpel als je het eenmaal een keer gezien hebt! De leeuwenkop heb ik helemaal zelf bedacht en zorgt samen met de gekleurde stippen voor de link met het schattige geboortekaartje.

0 comments:

Een reactie posten