Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

25 januari 2014

Dopper pimpen

Met Sinterklaas heb ik een Dopper gekregen.
Dopper is een initiatief ter promotie van kraanwater en het terugdringen van de berg plastic afval. Hiervoor ontwikkelde Dopper het ideale flesje voor kraanwater; duurzaam, handig en mooi. Wegwerpflesjes heb je niet meer nodig, dus dat scheelt plastic afval! 
Ik ben er superblij mee en gebruik hem regelmatig. Bijvoorbeeld als ik ga zingen met mijn koor. Inmiddels zijn er meerdere doppers in het koor aanwezig, waaronder twee blauwe. Dit weekend hebben we concerten en in een van de mailtjes die voorbijkwam met laatste mededelingen stond "Neem desgewenst een herkenbaar flesje drinken mee voor in de coulissen". Tja, dat moet je natuurlijk niet tegen mij zeggen.... heb 'm gelijk ff gepimpt met een bloemenkransje. Zo weet iedereen dat dit mijn dopper is! ;)

0 comments:

Een reactie posten