Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

29 maart 2014

Bij het glasateljee

Vandaag waren we bij de open dag van het Glasateljee. Erg leuk om eens binnen te kijken, en ze geven ook leuke workshops en cursussen! Vandaag waren er demonstraties en je mocht ook zelf wat experimenteren. Samen met onze oudste heb ik wat moois gemaakt: Kleine stukjes (restjes) glas bij elkaar gelegd, dit ging in een hot pot, deze ging in de magnetron tot het 800 graden was, en vervolgens was alles aan elkaar gesmolten!
Het duurde wel even voor het was afgekoeld! Samen met de slapende kleine in de draagdoek heb ik er op gewacht, terwijl de rest van de familie vast weer naar huis ging. Zo veel geduld heeft een 3-jarige nog niet haha.
Nu zou ik er eigenlijk een ketting van willen maken, maar daarvoor zou ik een gaatje moeten boren... en ik ben bang dat het dan stuk gaat. Of heeft iemand een ander idee?


0 comments:

Een reactie posten