Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

29 maart 2014

En nu loop ik achter....

Ik loop alleen wel twee weken achter met de CAL... dat wordt weer haken de komende weken!!


De 'bergjes-toeren' heb ik trouwens iets aangepast. Door voor en na de bergjes een rij vasten te haken, heb ik het patroontje als het ware omgedraaid. De voorkant is de achterkant geworden en andersom. Deze tip vond ik op de facebookgroep en ik vond het zo ook veel mooier.
Waar ik alleen niet zo tevreden over ben is het bobbelpatroontje, maar ik ga dat niet meer uithalen. Volgende bobbelpatroon ga ik iets anders doen, zodat de stippen er meer 'uitploppen', zoals eigenlijk de bedoeling is.

0 comments:

Een reactie posten