Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

17 mei 2014

Project buitenspeelkeuken

Al een hele tijd wil ik graag een buitenspeelkeuken bouwen. Ideeën en inspiratie genoeg, maar heel handig ben ik niet met hout. En ach, het kwam/komt er gewoon niet van.
Maar, vandaag zat zoonlief heerlijk in de zandbak te spelen en zag ik een berg stronkjes hout liggen in een hoek van de tuin. Dat hout hebben we jaren geleden 'gesprokkeld' na een storm waarbij veel bomen zijn omgewaaid. We zouden het gaan opbranden in de vuurkorf, maar ook dat is er nog nooit van gekomen. Het hout ligt in een hoekje en wordt regelmatig door muisjes als schuilplaats gebruikt. En opeens had ik zomaar een idee! Even zagen, twee spijkers zoeken, en toen hadden we twee kookpitjes. Nu nog "echte" pannetjes vinden.



0 comments:

Een reactie posten