Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

30 september 2014

Herfst

Er wordt momenteel weinig geknutseld hier thuis. Om de een of andere reden komt het er niet van. Geeft niks, komt wel weer als de dagen korter en kouder worden! Om het hier niet te stil te laten worden, even iets uit de oude doos: Nu het herfst is, heb ik m'n herfstpoppetjes weer op tafel gezet. Volgens mij had ik ze op dit blog nog nooit laten zien. Ik heb ze 3 jaar geleden gemaakt. Een priegelwerk vond ik het, maar oh zo leuk :)
Ze liggen op een mooie vilten herfstblaadjes op een enorme berg kastanjes die we al weer gevonden hebben. En voor het mooie heb ik de rommelige huiskamer even vervangen door een prachtige bomenrij ;)


0 comments:

Een reactie posten