Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

12 oktober 2014

Kleur!

De herfst vind ik een prachtig seizoen vanwege de mooie kleuren in de natuur. Geinspireerd door Lucy van Attic24 (6e foto van boven) ging ik vanmorgen een stukje wandelen op zoek naar kleuren. Eigenlijk wilde ik gewoon even een frisse neus halen en zocht ik voor zoonlief naar een doel om te wandelen, want hij had geen zin in wandelen om het wandelen alleen. We vonden prachtig gekleurde bloemetjes, mooie blaadjes en natuurlijk veel andere herfstige vindsels.


En, vlakbij ons huis staat sinds kort een prachtige wildbreiboom. Die moest natuurlijk ook even op de foto.


Afgelopen week ben ik jarig geweest en heb ik o.a een kleurboek voor volwassenen gekregen. De nieuwe rage voor volwassenen! Alleen al het doorbladeren van het boek is leuk :)


0 comments:

Een reactie posten