Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

20 februari 2015

Afscheidcadeautje

Nog een paar nachtjes, dan wordt de grootste kleine man 4 jaar. Een nieuwe fase breekt aan!
Dit betekent tevens een afscheid bij het kinderdagverblijf waar hij 3,5 jaar lang met heel veel plezier naar toe ging. Voor de leidsters heb ik een koekjespot en een snoepjespot gemaakt.


Het idee vond ik een tijd geleden ergens op internet. Een patroontje kon ik alleen nergens vinden. Ik meen me te herinneren dat het vanwege copyright niet gedeeld mocht worden. Maar het idee is eigenlijk zo simpel, zolang je een fotootje hebt (en die had ik bewaard) en een beetje handig bent, kun je dit best zonder patroontje maken. 't Is mij in ieder geval gelukt en ik vind ze zó leuk geworden :)

0 comments:

Een reactie posten