Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

13 juni 2015

Glaswerk versieren

Gisteravond heb ik deelgenomen aan een creatieve workshop in de buurt. We hebben een glazen karaf en twee glazen versierd. Wat leuk om eens met heel ander materiaal te werken dan ik thuis altijd doe! Het was een gezellige avond met aan het einde heel veel verschillende, mooie flessen en glazen. Mijn creatie is als volgt geworden:



Ik heb de onderste rand geverfd en de bloemen uit servetten geknipt en erop geplakt met mod podge. Onderop de glazen zit ook een stukje servet, dat geeft een leuk effect als je uit je glas drinkt.


Afgewerkt met een stuk touw en een stukje kant, en tadaaaaa, helemaal happy mee!


0 comments:

Een reactie posten