Dit weblog is een verzamelplek van al mijn gehaakte, genaaide en geknutselde creaties. Er komen ook regelmatig kinderknutsels voorbij. Kijk rustig rond!
RSS

27 december 2015

Jurkje (Burda 7828) genaaid

De afgelopen weken stonden in het teken van een naaiproject. Want..... ik heb een nieuwe naaimachine! Het is een Brother Innov-is 100. En wat ben ik daar blij mee zeg. Hij werkt heel nauwkeurig en soepeltjes en heeft (veel) meer mogelijkheden dan mijn oude beestje.

Ik vond het wel eens tijd worden dat ik echt iets voor mezelf ging maken. Na een poosje googlen vond ik het patroon van de Burda 7828. Ik vond wel heel spannend om een jurkje te gaan naaien. Zou het gaan lukken? Heb ik de goede stof? De goede maat? Krijg ik 'm af voor kerst?
Gelukkig kan ik alle vragen met 'ja' beantwoorden. Ik ben heel tevreden met het eindresultaat :)


Ik twijfel nog tussen de zwarte of de blauwe panty :P 
Detailfotootje :)

0 comments:

Een reactie posten